سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پالس اکسیمتر چه کاربردی دارد؟

نظر

اکسیمترهای پالس ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را برای ارزیابی اشباع اکسیژن بیماران Covid-19 فعال می کنند. این یک جزء حیاتی از تریاژ بیمار و تصمیم گیری بالینی در طول پاندمی Covid-19، و همچنین مراقبت Covid-19 در حال انجام است.

پالس اکسیمتر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را قادر می سازد تا شناسایی و به سرعت در حال درمان هیپوکسی و تصمیم گیری کمک در تخصیص تخت بیمارستان محدود و منابع اکسیژن. با اندازه گیری سطح اکسیژن (اشباع اکسیژن) خون، اکسیژن های پالس اکسیمتر به ارائه دهندگان کمک می کند که به اندازه کافی به اندازه کافی به خانه فرستاده می شود، نیاز به اکسیژن دارد، یا نیاز به رفتن به ICU. در کشورهای کم درآمد که اغلب از منابع مراقبت های ویژه برخوردار نیستند، شناسایی اولیه بیماران Covid-19 برای بهترین نتایج ضروری است.

Covid-19 نشان داده است که بسیاری از سیستم های بهداشتی دارای اکوسیستم های اکسیژن قوی نیستند - فاقد پالس اکسیمترهای و تامین اکسیژن پایدار هستند. سرمایه گذاری در این دستگاه ها سود سهام فوق العاده ای را پرداخت می کند: آنها کم هزینه، با دوام، بسیار ارزشمند هستند و می توانند به سرعت در سراسر واحد های بالینی استفاده شوند.

در طی Covid-19 با شبکه جهانی شرکای خود کار کرده است تا بیش از 8000 پالس اکسیمتر را در 49 کشور برای شناسایی و مراقبت های مداوم از بیماران مبتلا به Covid توزیع کند.

در کنار این توزیع، مواد آموزشی را بر روی استفاده از پالس اکسیمتر در طی پاندمیک Covid-19 توسعه داده است.

در آغاز بیماری همه گیر قبل از اینکه هدایت بالینی صادر شد و دیگران همکاری کرد تا ابزار تصمیم گیری پالس اکسیمتر Covid-19 را برای ارائه راهنمایی به ارائه دهندگان خط مقدم در تنظیمات کم منابع که با بیماران مبتلا به سازش تنفسی و مشکوک به تایید شده Covid-19.